Aanvraagformulier Ger van Zanen voucher

Vanaf september 2017 kunnen KNNV afdelingen en geledingen bij het landelijk bestuur ‘Ger van Zanen-vouchers’ aanvragen. Jaarlijks zijn er 10 vouchers van 500 euro beschikbaar.
Ger van Zanen (1929-2015) was mycoloog, florist en erelid van de KNNV (afdeling Amsterdam en landelijk). Als geen ander wist hij leden enthousiast te maken voor de natuur, vooral voor planten en paddenstoelen. Hij overleed in 2015 en liet aan de KNNV een erfenis na.

Het doel van de vouchers is om geledingen van de KNNV te ondersteunen bij educatieve projecten op het gebied van natuurstudie en natuurbescherming. Het landelijk bestuur wil KNNV afdelingen stimuleren om extra activiteiten te organiseren om zo de ledenaanwas te bevorderen, meer leden actief te krijgen en op die manier de afdeling te versterken. Daartoe kunnen projectvoorstellen worden ingediend waarin een verzoek tot subsidie is opgenomen. Ieder half jaar zijn er vijf Ger van Zanen vouchers van elk 500 euro beschikbaar voor KNNV afdelingen.

KNNV afdelingen kunnen vóór 1 mei en 1 november van elk kalenderjaar een of meer vouchers aanvragen door het aanvraagformulier op de KNNV website in te vullen. De commissie Ger van Zanenvouchers geeft voor 1 juni of 1 december van dat kalenderjaar aan of de voucher wordt toegekend.

Contact: gervanzanenvouchers@knnv.nl

Hier het formulier voor de aanvraag

Aanvraagformulier Ger van Zanen voucher

• Naam KNNV afdeling of geleding
  • Naam werkgroep: alleen invullen indien van toepassing.
  • Naam contactpersoon
  • E-mailadres contactpersoon
  • Rekeningnummer KNNV afdeling, tenaamstelling & plaats
  • Wat is de titel van het project?
  • Wat is het doel van het project?
  • Wat is de begindatum van het project?
    MM slash DD slash JJJJ
  • Wat is de einddatum van het project?
    MM slash DD slash JJJJ
  • Waar vindt het project plaats?
  • Geef aan wie de doelgroep is; m.a.w. voor wie is het project bedoeld?
  • Hoeveel mensen bereik je met dit project?
  • Kies: natuurstudie of natuurbescherming
  • De totale kosten van het project
  • Geef een begroting in maximaal 3 posten. Bijvoorbeeld: zaalhuur, cursus- of informatiematerialen, reis- en onkosten sprekers.
  • Samenvatting: Geef een korte omschrijving van het project, in maximaal 150 woorden. Verwerk hierin: wie – wat – waar – waarom – wanneer? (als in de kop van een persbericht)
  • Facultatief: Upload een uitgebreider projectplan
    Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.