Over KNNV

De Koninklijke Nederlandse Natuur Vereniging (KNNV) is een landelijke vereniging en bestaat uit 48 afdelingen verspreid over heel Nederland.
De KNNV is opgericht in 1901.

KNNV bureau

Het KNNV bureau geeft inlichtingen over de vereniging, organiseert landelijke projecten en verzorgt de landelijke communicatie.

Postadres: Postbus 310, 3700 AH Zeist
Telefoon: +31 (0)6 83504611
E-mail: bureau@knnv.nl

Medewerkers

Ingeborg Schreuder (verenigingszaken)
Telefoon: +31 (0)683504611
bureau@knnv.nl

Wanne Roetemeijer (communicatie en projecten)
wanne.roetemeijer@knnv.nl of webmaster@knnv.nl

Yvonne Verschuren (ledenadministratie)
ledenadministratie@knnv.nl

KNNV-uitgaven

Alle KNNV-uitgaven zijn direct bij de KNNV-uitgeverij te bestellen, maar zijn ook in de winkel van de Vogelbescherming te koop.

Kantoorloos werken

KNNV werkt kantoorloos. Daardoor is er geen adres meer in Zeist en wordt er anders gewerkt. Het postadres blijft behouden. Hier meer informatie.

KNNV Ledenadministratie

Yvonne Verschuren. Telefoon: +31 (0)6 83504596
E-mail: ledenadministratie@knnv.nl.

Commissies

Binnen onze landelijke vereniging zijn de volgende commissies actief:
Beleidsraad
Archiefcommissie
– Kascommissie
– Natuurbeschermingscommissie

Vragen over deze website kun je richten aan de webmaster.

Stichting Fondsen

De Stichting Fondsen beheert de gelden uit giften en legaten. Zie wat de Stichting Fondsen KNNV voor je en uw project kan doen.

ANBI-status

Zowel de KNNV als de Stichting Fondsen hebben de ANBI-status. Wij zijn dus erkend als Algemeen Nut Beogende Instelling. Dit betekent dat u uw gift aan de KNNV en aan de Stichting Fondsen kunt aftrekken bij de aangifte van de inkomstenbelasting. Lees hier meer over de ANBI-status van de KNNV.