Ledenblad Natura

Natura is hét tijdschrift over veldbiologie in Nederland. Elk nummer staat vol nieuws uit het veld, bijzondere waarnemingen en inspirerende voorbeelden van inventarisaties en beheer. Natura is het ledenmagazine van de KNNV en verschijnt vier maal per jaar.

Lees Natura ook online!

Neem ook eens een kijkje op de website van Natura voor selectie van de artikelen, boekbesprekingen en de inspirerende reeks over natuurbescherming door KNNV-ers.

Uw foto in Natura

In elke Natura willen we graag een mooie foto van onze leden in de spotlight plaatsen. Heeft u een bijzondere of mooie natuurfoto? Stuur hem naar redactie natura@knnv. en maak kans op een prachtige boek. Lees verder >>

Contact met redactie

De redactie ontvangt graag relevante berichten, aankondigingen, verslagen en suggesties! Stuur uw kopij en persberichten naar: natura@knnv.nl.
KNNV-verenigingsnieuws kunt u mailen naar: stuifmeel@knnv.nl.

Aanbieding IVN-leden

KNNV en IVN werken lokaal en landelijk geregeld samen. Om kennis te maken met elkaars organisatie bieden wij elkaars leden een voordeelabonnement op hun ledenmagazines aan.
Bent u IVN-lid en wilt u Natura ontvangen voor €15,50 per jaar?
Laat het ons weten via het formulier ‘Lid worden. Geef daarbij ook de volgende info:

• Kies voor afdeling ‘landelijke leden’.
  • Vermeld bij opmerkingen: Natura voordeelabonnement voor IVN leden / IVN afdeling

Abonnementen

Leden van de KNNV ontvangen Natura als onderdeel van hun lidmaatschap. De meesten zijn lid bij een van de KNNV afdelingen.

Het algemeen lidmaatschap van de KNNV (los van een afdeling) kost:

• binnen Nederland € 39,00
  • jeugdlid (tot 25 jaar) € 20,75
  • in België € 41,75
  • rest van de wereld € 49,75,-

Organisaties en bedrijven kunnen zich abonneren op Natura.
Kosten abonnementen:

• binnen Nederland kosten € 64,50
  • België € 68,50
  • daarbuiten € 88,75

Losse nummers

Losse nummers Natura kosten € 8,- per stuk. Ze zijn te bestellen via het KNNV bureau, email: bureau@knnv.nl o.v.v. het gewenste nummer en het postadres. U ontvangt de gewenste Natura met de factuur.

Adverteren

Wilt u een advertentie plaatsen in Natura? Neem dan contact op met Klaartje Grol van Uitgeverij Virtùmedia: kgrol@virtumedia.nl, 030 693 37 27.

Natura niet ontvangen?

Heeft u Natura niet ontvangen? Geef het door aan onze ledenadministrateur Yvonne Verschuren: ledenadministratie@knnv.nl, 06-83 50 45 96
Adreswijzigingen en opzeggingen kunt u doorgeven op de pagina van de ledenadministratie.