Insectenweekeinde Ommen

In het weekeinde van vrijdag 23 t/m zondag 25 augustus 2024 houdt de Landelijke
Insectenwerkgroep (LIW) van de KNNV haar zomerweekeinde in groepsaccommodatie
de Repelaerhoeve, Wolfskuil 15, 7731 AP Ommen
info@wolfskuil.nl, +31 529 451 631 https://www.sgov.nl/accommodaties/de-repelaerhoeve.
Het is een gebied met diverse boswachterijen, heideterreinen, jenever bessenstruwelen en vele zandpaden.

Programma

Vrijdagavond om 20.00 uur wordt het weekeinde geopend, met een lezing(en) en is er verder gelegenheid ervaringen uit te wisselen en/of kennis met elkaar te maken. Op zaterdag en zondag worden omliggende gebieden bezocht. Gezien de ligging van het verblijf zullen zowel nattere als droge gebieden bezocht worden. Op zaterdagavond kunnen de vangsten en foto’s van die dag gedetermineerd en bekeken worden. Het weekeinde eindigt op zondag 15.00 uur.

Kosten

De kosten voor het weekeinde bedragen € 95,00. In deze kosten zijn inbegrepen: twee overnachtingen, 2x ontbijt, avondeten zaterdag, koffie en thee. Op vrijdagavond is het mogelijk gezamenlijk maar wel op eigen kosten ergens te eten. Ook niet leden van de LIW mogen een keer deelnemen zonder de verplichting lid te worden. Vanwege de grote belangstelling voor de weekeinden is het maximum gesteld op 35 deelnemers en hebben leden van de werkgroep voorrang op de niet-leden.

Voor nadere informatie en/of opgave kan terecht bij:
Geert van Poelgeest
voorzitter