Signalering Exoten

De KNNV werkt mee aan het project Signalering Exoten van het Team Invasieve Exoten dat op initiatief van de NVWA (Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit) is opgestart.
Exoten zijn dieren en planten die niet van nature in ons land thuishoren en schade kunnen aanrichten.
Waarnemers spelen een belangrijke rol in het veld als het gaat om het signaleren van potentieel invasieve exoten.

In dit project heeft de KNNV afgesproken dat zij haar leden zal informeren over specifieke soorten. Daarom de link naar de 45e Kijk op Exoten
Mocht je exoten waarnemen in het veld dan roepen we je op om ze te melden op www.telmee.nl of op www.waarneming.nl.

Leden van de KNNV kunnen zich abonneren op de Exoten-nieuwsbrief via: www.ravon.nl/nieuwsbriefexoten. Kijk op Exoten wordt dan automatisch toegezonden.