Werken bij

Vacature secretaris Natuurvereniging KNNV-landelijk

Ben jij een doener, iemand die houdt van organiseren? En heb je een vlotte pen en weet je digitaal de weg? Maar bovenal: houd je ook van de natuur? Dat is mooi! Want wij zoeken een landelijk secretaris voor onze vereniging KNNV! Het landelijk bestuur bestaat op dit moment uit vijf leden. Aanvulling naar zes of zeven leden is zeer gewenst. Gezien de samenstelling van het bestuur nodigen we vrouwen nadrukkelijk uit te reageren. Een goed netwerk in de natuur- of overheidswereld is ook een pré, maar geen voorwaarde.

Bekijk hier de volledige vacaturetekst

Belangstelling? Neem dan contact op met voorzitter Theo Briggeman, voorzitter@knnv.nl of tel: 06-21 28 3 666

Secretarisvogel

Vacature penningmeester Natuurvereniging KNNV-landelijk

Wil jij je inzetten voor de natuur in Nederland? Voor het landelijk bestuur zijn wij op zoek naar een penningmeester! De huidige penningmeester, Willem-Jan Hoeffnagel loopt tegen het einde van zijn tweede zittingstermijn (april 2025). Er is daarom ruim voldoende tijd om ingewerkt te worden en zijn taken over te nemen.

We schatten in dat de tijdsinvestering ongeveer 8 uur per week is.

Bekijk hier de volledige vacaturetekst.

Belangstelling?
Neem contact op met de huidige penningmeester, Willem-Jan Hoeffnagel, penningmeester@knnv.nl
of tel: 0521-857735

Echt duizendguldenkruid, Willem van Kruijsbergen, Saxifraga

Vacature projectleider Jongeren naar Buiten

Bekijk hier de vacature voor projectleider Jongeren naar Buiten

Actief worden voor de landelijke KNNV?

De landelijke KNNV bruist van ambities, en er is een goede samenwerking tussen 3 professionele medewerkers en het bestuur. Het zijn bijna ideale omstandigheden om je in te zetten voor de vereniging: als bestuurslid of als vrijwilliger.

Het enige dat we vragen is dat je er plezier in hebt om samen te werken met anderen en gemotiveerd bent voor de KNNV. Je kunt ook zelf bepalen hoeveel tijd je eraan wilt besteden. Volg je hart en doe waar je plezier in hebt. Wil je meer weten, stuur dan een mailtje naar bureau@knnv.nl